30 minutes or less (skulle publicerats sådär 10 timmar sen)

Kom precis hem från biografen i Oregon City - första kvällen jag är ute efter 23. Det gäller att leva farligt!!!
Tidigare idag gjorde jag inte ett jota, jag hängde i soffan ackompanjerad av TVn och Mitch. För att komma ut ur huset joinade jag Brian, Jori och Mitch när de skulle till fotbollsträningen, så lite sol har jag allt fått på mig och jag har sparkat på några bollar. Till middag fick vi grillat kött, grönsaker och bakad potatis. yum! Det här var också första middagen som alla var hemma och alla åt vid samma bord, vilket innebar nått alldeles nytt för mig; bordsbön! Det var intressant, lite svårt att komma ihåg allt de sa men jag lär mig väl med tiden!
Sedan chillade vi lite innan jag, Chelsi, Brett och Mitch begav oss till biografen. Filmen var helt okej, titeln är som rubriken lyder "30 minutes or less". Den var helt okej, hade sina roliga moments och jag skrattade en del, men den var lite du
Det var min dag amigos, adios!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Siri, en liten hälsning frân franska rivieran!! Det verkar som om du har det fantastiskt bra!! NJUT!

Här är det varmt och skönt 25° i Medelhavet och SOL.

Vi hade en kräfthelg med Charlotte och söndagsbad i Mälaren efter hundpromenad och lunch innan jag âkte! Här har jag lagat isländska kräftor , jag är numera invigd! Ha de NICE!! kram Anna

2011-08-29 @ 18:06:44
Postat av: Anonym

Uppdateeera din....

2011-08-31 @ 18:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0