concrete jungle where dreams are made

New York! Vi är äntligen här, i Amerikat. Alla är överens om att det är helt overkligt att vi faktiskt är här men fyfan vad nice det är! Det är väldigt varmt, man kan fortfarande vara utomhus utan att förgås men man uppskattar ändå att det finns AC i varje byggnad. Maten var god, mycket fett & socker<333 Men jag och Sofie har gjort upp ett schema för vilka dagar och hur mycket onyttigheter man får äta, annars finns risken att vi rullar redan efter den här veckan.
Jag skulle mest checka in för att berätta att flygresan gick bra, jag älskar redan det lilla jag sett av staden och campus är superfint! Här är klockan bara 21.15, men efter att ha varit vaken i 36 h är jag redigt trött och tänkte sova snart. Fast först ska vi ut och spela lite korgboll med italienarna. CIAO!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sov gott när du väl hittar kudden! Puss

2011-08-12 @ 09:28:26
Postat av: Ms Yours

Du suger på att uppdatera

2011-08-19 @ 10:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0