måndag

På förmiddagen hade vi US history med en high school lärare vid namn Mr. Kenny. Amerikansk historia kan ju låta lite småtrist, men Mr. Kenny var en av de bästa lärarna jag träffat. Han var sjukt rolig och förklarade på intressanta och olika sätt så trots att det är sommarlov så lyssnade man gärna.

Eftermiddagen skulle egentligen spenderats på Jones beach med alla heta surfer dudes, men även denna dag öste regnet ner. Så efter lite snabb omplanering åkte vi till NYC största mall för 6 timmars intensiv shopping.
Men eftersom jag inte skulle spendera alla mina besparingar så blev jag lite smått besviken över att vi missade beachen medans mina vänner jublade. Där inne lallade jag runt med Sofie och sex timmar senare kom jag ut med en ny väska, ett halsband och fyra nagellack. Tycker ändå det var rätt bra jobbat med tanke på hur mycket snygga saker det faktiskt fanns där inne...

På kvällen fick vi fri lek efter den dagliga rehearseln (<-- fin stavning va???) och då hängde vi som vanligt inne hos grannpojkarna ända in på småtimmarna. Det var under denna hängtid som Det hände, jag lyckades bli övertalad till att skypa med min fina hostfamily. Snacka om att jag var livrädd och supernervös, tänk om jag inte kom på vad jag skulle säga och det blidde ztelt. Men det var nemas, hela familjen (förutom Kennedy) inklusive de två små hundarna var med och chattade. Och Sofie fanns vid min sida. De var lika avslappnade och roliga som jag hoppats på och efter vår lilla pratstund längtade jag rätt mycket till att åka till West Linn.
Linnet jag köpte på söndagen + dagens inköp i smyckesväg
Dagens halsband igen dåra
Ett av gårdagens örhängen - typ ett blad/fjäder/whateveeeer
Ny nice väska och sådärrrr
PUWZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0