vi är snart där

SOMMARLOV.
Iiih, jag kan knappt förstå det själv, i fredags gick jag ut ettan!
Det här året har gått så ofattbart snabbt och jag var inte alls beredd på att lämna min fina klass och bra lärare.
När mina klasskamrater gav mig en bok med bilder som alla dessutom skrivit i började jag storgråta, fjolla jag vet. Men det var så fint! I lördags var det dessutom på dagen två månader tills jag flyttar, två korta månader. TAGGA!
Har dessutom fått insider information från mina värdsyskon om att de nu har börjat göra i ordning de rum som jag sen ska bo i, hur surrealistiskt är inte det? På andra sidan atlanten finns det ett rum som snart ska bli mitt.
Nu känns det verkligen att saker börjar hända, får mail om visum, new york och pappersarbete från STS hela tiden. Jag ska hämta ut mina betyg i förtid för att kunna skicka in dem till skolan. Jag pratar på daglig basis med min familj.
Kompis det går bra nu!
Bortsett från USA-cirkusen så har jag firat in lovet rejält de senaste dagarna med poolparty, drakfest, grillning och kul umgänge. Fast hela den här skolstressen har inte släppt riktigt, när jag får frågan "Vad ska du göra idag?" går tankarna direkt i spinn med saker som "Shiiit, jag borde egentligen verkligen plugga nått nu!!", men det kanske släpper om ett par dagar. Förhoppningsvis..
Har även varit på två arbetsintervjuer. Skratta inte nu, don't make fun of me osv, men den ena var på Donken haha. Det har varit kul att gå på dom, men de säger att eftersom jag åker iväg så är chansen minimal att jag får jobb nu. Enda negativa med att jag ska åka snart (och kanske att jag ska lämna alla vänner, typ)!
Det var dagens update, nu ska jag ut i solen. Lovelovelove

Kommentarer
Postat av: amanda utbytesstudent USA

sv; Känns bra! De flesta säger ju det och jag är nästan säker på att även jag kommer bli glad oavsett var jag hamnar :) Men med tanke på att jag inte fått familj än så finns det ju stater jag inte är så sugen på att åka till.

2011-06-27 @ 14:29:12
URL: http://amandakingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0