I've got my placement bitches!!

West Linn. Portland, Orgegon.
Jag har äntligen, äntligen fått min placering! I fredags kom jag hem efter avslutningen på Ågesta, lite smått nere sådär. Så kommer mamma med världens tunnaste kuvert från STS, snacka om att mina parentas var nyfikna. Men jag dumförklarade dem totalt eftersom jag trodde att organisationen ringde när de skulle berätta om placeringar. Men icke! Jag öppnade kuvertet, sedan tog det typ fem minuter innan jag faktiskt fattade att det var min host family!
Jag blev så sjuuuukt happy, kunde inte sitta still under hela kvällen. Redan nu har jag mailat med familjen samt chattat med två av mina värdsyskon. Jag har nämligen fem(!), så jävla roligt. Dessutom ska jag ÄNTLIGEN få husdjur! Har alltid velat ha typ en hund, men mina föräldrar har aldrig gått med på det. Och familjen har två små hundar. Yay! Okej... enough said, vet inte riktigt vad mer jag kan skriva. är bara så sjukt excited!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: louise

neeej gud vad roligt :D:D vart ska dudå?

2011-05-24 @ 14:55:48
URL: http://louisellarsson.webblogg.se/
Postat av: louise

å vad underbart :D

2011-05-24 @ 21:47:16
URL: http://louisellarsson.webblogg.se/
Postat av: Anonym

GALET XD blandar redan ihop engelska och svenska! äkta amerikan =P

2011-06-06 @ 13:19:49
Postat av: Siri

ahmen visst serru, man måste ju förenkla övergången så mycket som möjligt!!!! ^^

2011-06-06 @ 13:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0