1 månad senare

Jag lever fortfarande! Bloggandet är någonting jag ganska snabbt väljer bort när det kommer till prioriteringar som ni kanske märkt. Jag är medveten om att det är ett ganska dumt val eftersom jag inte skriver dagbok eller någonting, så ur ett egoistiskt perspektiv så borde jag verkligen skriva nått kort varje dag för att kommer ihåg allting senare. Och sen vet jag ju att ni uppskattar det också! Eller jag tror det i alla fall..


För att klargöra en sak, jag är INTE en cheeleader för min skola haha. Det var ett litet skämt men jag glömde göra ett inlägg om saken efter den posten, men kul att ni skulle uppskatta mig i en miniuniform haha.
Så för att snabbt summera den här månaden kommer jag helt enkelt göra en liten snabb lista, sen kanske jag går närmre in på olika saker senare hehe. förhoppningsvis. obs! ej i kronologisk ordning


23/9 - 16/10
-Homecoming game
-Varit i Corvallis och hälsat på mina syskon
+Gått på min första college football game
- Druckit massa milkshake
-Spelat basket
-Skaffat gymkort
-Lär mig spela biljard
-Smaskat massa nachos
-Varit på min första fekke (det betyder fest/party/kalas för de oinvigda)
-Varit på bröllop
-Blivit scoutad av den näst största modell agenturen här
-Bakat kanelbullar
-Blivit spirited out inför matcher -dip dyed håret grönt osv hehe
-Shoppat med mina amigos
-Varit på min första field trip
-Flörtat lite med de (få) hunkiga killarna
-Gått upp lite i vikt --> köpt en våg
-Ätit tortilla chips+ ostdip
-Varit i Portland på the Saturday market och Vodoo Dougnuts
-Fått ett stort paket från Sverige
-Varit på Jori's fotbollsturnering
-I stort sett fått ett eget rum+badrum i Alex hus
-Bakat cupcakes
-Spelat FIFA 12
-Fått två "hejjagsaknarsverige"-attacker varandes i ca 15-45 minuter
- Färgat håret brunt
Är det nått speciellt ni vill höra mer om, berätta det för mig så är det en större chans att ni faktiskt får det hehe!
Att jag är grön är facebooks fel, jag är inte en alien.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej Siri! Vad är en fieldtrip? :)

2011-10-17 @ 18:14:43
Postat av: Erica

Jag vill höra om killarna! ;)

2011-10-17 @ 23:17:51
URL: http://ericaplahn.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åååh vad fin du blev i håret!! Du har fortfarande inte svarat på vår chatt och du suger på att uppdatera! :)

2011-10-19 @ 21:24:40
Postat av: alice stööp!

Ååååhhh vad snygg brunett du blev!!! Fattar att du blivit scoutad alltså! Det vill jag höra mer om hoho, blire nåååt???



+ hoppas på fortsatt action här på bloggen!!!! pusss från din göteborgare

2011-10-30 @ 21:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0