olycksaliga oktober

Jag glömde berätta en annan sak som förmodligen kommer roa nån av er åtminstone.
10 Oktober; Vi har idrott och jag hänger faktiskt med "the cute boys" (fick lära mig idag att de kallas för det, k00lt) i den klassen. Spelar lite volleyboll och ni som gått i samma klass som mig nån gång kanske vet att jag tycker det är fett kul (blir lite seriös på gympan för en gångs skull) och är inte helt handikappad på planen hela tiden Sen bah RRRRRRRRRRRRRRRING RRRRRRRRRRRING FIRE ALARM. Okay okay, no biggie vi går alla lugnt ut till samlingsplatsen och chillar lite. Efter en kvart blir vi äntligen insläppta i idrottshallen igen. Vid det här laget kan det vara bra att informera er om att vi har otroligt halt golv i vår sal. Inte nog med det(!), här i Oregon regnar det ganska ofta, vilket det gjorde även denna dag. Detta ledde i sin tur till att man i stort sett kunde skrida fram som med skridskor på blank is igenom hallen. Tyvärr glömde jag ju bort detta när vi väl kom på planen och skulle lite snyggt ta några steg framåt och rädda bollen min lagkamrat missat. MEN när jag gör detta, lutar mig fram med utsträckta armar och knäppta händer, så försvinner fötterna under mig. fjuooff PANG!!!!!! Det var nog så det lät när jag lyckades göra århundradets fetaste face plant mitt i salen med alla snygga boys omkring mig. Detta var ett mycket pinsamt ögonblick för mig och ont gjorde det också, men efter ett par sekunder ställde jag mig upp, drog nått skämt om hur klumpig jag är och skrattade lite stelt för att bryta den chockade tystnaden. Tur var att alla ganska snabbt got over it och retas inte allt för mycket så här i efterhand. Men det kan ha varit ett av mina pinsammaste ögonblick på den här sidan av Atlanten.
tror det såg ut ungefär så minus vattnet

Kommentarer
Postat av: Suss

Plötsligt händer det..... SIRI UPPDATERAR IGEN!!!!! Me likez it

2011-10-20 @ 21:44:10
Postat av: Mamman

Me too!

2011-10-21 @ 09:45:22
Postat av: Bosta rhymes

hahhaha

2011-10-23 @ 19:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0