svara på kommentar som en äkta bloggare!!!!

En field trip är helt enkelt en heldags utflykt man har med nån av sina klasser. Jag hade en med min geology klass och de som har geology period 6, vilket innebar att många av mina amigos var med på den. Vi åkte först till ett ställe som heter Beacon rock och så klättrade vi upp för den, tittade på utsikten och pratade lite om att Beacon's form är ett bevis på att the Missoula floods har hänt. Sedan åkte vi till the Gorge och badade lite vattenfall och insöp den vackra naturen. Och alla pojkarnas vältränade överkroppar. he-he-he.
Det här är the Gorge, det är ganska fint sådär. Ca 100 meter bakom/framför (jävligt oklart) fotografen är det som en stor pool och ett vattenfall med lite klippor och sånt kul.
Jag skämtar inte på något sätt när jag säger att mina footballkompisar seriöst ser ut såhär,
ögongodis på hög nivå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0