1st weekend

Den här helgen köpte jag nya örhängen (sådana jag letat efter i ett halvår wei) och var på Jori's soccer game.
Vi hade avslutnings poolparty och jag vann mitt livs första glowsticks i limbotävlingen. Vi besökte älskade IKEA och jag köpte en himlans massa marabou, som nu är nästan uppäten eftersom den var så populär. De ska sluta sälja marabou där, så jag borde köpa upp ett lager eftersom amerikansk choklad är äcklig hehe.
Jag var även på den första football matchen i fredags, tillsammans med Alex (i mitten). Skulle nog kunna kalla henne min ena tjejkompis, sen har jag faktiskt en till. Och det mina vänner är en bravad!
Igår hade vi vårt första exchange studentmöte, det var rätt tråkigt. Men vi fick god pizza och jag träffade Julia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0