let me see your body move

Kära församling, familj och vänner. Dagen vi alla trodde att vi aldrig skulle få uppleva har kommit.
Eftersom basketen är en vintersport och inte börjar än på ett tag så ville jag ha en annan hobby fram tills dess.
Därför valde jag att uppfylla drömmen som intensifierats mer och mer efter varje high school chickflick jag sett, drömmen om att äga ett eget par pompoms och en galet tight uniform.  Siri är numera WLHS Cheerleader.
Farväl baggy shorts och osmickrande jerseys det här är en sport där det är socialt accepterat att flasha trosorna och man lär sig göra baklänges handvolter. Jag har äntligen funnit min plats!


Kommentarer
Postat av: Anonym

porrrrrrr hahahahahha

2011-09-22 @ 05:54:54
Postat av: Mamman

Go for it girl! Det är ju hur kul som helst!

2011-09-22 @ 23:14:47
Postat av: suss

assååååååååååw seriöst!!!!!!!!!!!!!!!!! omigod that skirt.............

2011-09-23 @ 20:23:51
Postat av: Johanna

Me like!!! :)

2011-09-24 @ 13:18:56
Postat av: Erica

Asså...ååååå!!! Gud va kul! :D

2011-09-27 @ 19:57:04
URL: http://ericaplahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0