The Happiest Place on Earth

I november åkte jag ju till Disneyland, California tilsammans med tjejerna i familjen (minus Chelsi), skolans danslag och några chaperone-moms. Vi spenderade 4 dagar i solen och hade väldigt roligt.

Jag har alltid velat åka dit och det var truly magical. För de som inte känner till det så är det en enorm nöjespark med temat Disney + att det precis bredvid byggts ännu en nöjespark som heter California Adventure. De två samarbetar så man kan glatt traska fram och tillbaka mellan dem. Jag hoppas att jag i framtiden får chansen att ta mina egna barn dit när de är yngre, runt 5 kanske, för då skulle de verkligen tro på allt och då blir det ännu mer magiskt. Jag älskar ju berg- och dalbanor så jag hade ju extremt kul men annars gick jag mest runt och fascinerades av hur mycket tid och jobb de lagt ner på att skapa/bygga/tillverka allt i parkerna. Allt är så noggrannt och välplanerat gjort för att verka så äkta som möjligt- mycket häftigt!

Jag hade friheten att göra vad jag ville (Traci litar liksom på mig #winning) så jag hängde med Traci, Jori, Joris kompis Izzy + mammorna ibland, bildade nya bekanskaper med the seniors på Danslaget (som Kennedy är med i) och chillade på hotellet när jag blev trött. 

Helt klart en resa jag skulle göra igen om jag fick chansen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0