Winter Formal

Igår hade vi vår första halvformella dans, det var mycket roligt och idag snöar det för första gången - det är väldigt ovanligt här så alla är väldigt överexalterade/skräckslagna. Om det inte smälter bort och det är mer än 2 cm snö så stänger hela samhället ner. Även skolorna, så jag hoppas på mer snö hehe!

PICS (tagna med min nya fina jättebra superkamera som jag fick i julklapp!!! kanske skriver lite om jul och nyår alternativt postar bilder. Jag hade det bra, det är det ni verkligen måste veta haha)
Vi tog förebilder
Under förvandlingen
Efterbild (ja, jag har ett squinty eye men det är för att under allt det där sminket gömmer sig en enorm 1-veckas gammal vagel eller nått sånt som gör ögat rött och svullet........)

Här var jag KLAR och REDO att dansa järnet

Mer bilder kommer om ett par timmar då jag posar järnet med familj, vänner och min dejt. Nu ska jag hänga med Alex och åka till Target (världens i särklass bästa affär)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0