not my thing, gör mitt bästa och sådär

Okej kompisar, det här med bloggning är lite småjobbigt och jag har inte haft med mig kameran någonstans. Men jag tänkte köra en recap om vad jag gjort hittills här i West Linn. Sen återkommer jag väl till de sista New York dagarna när jag har tid, its a busy life vettni!

Torsdag; Ankomsten. När vi kom ut till bagageutlämningen stod de där, min och Julias hostfamiljer. Eller rättare sagt så stod halva min familj där. När vi kramats och hämtat bagaget så åkte jag och Monihans 1/2 till en park här i West Linn. Där väntade andra halvan av familjen med en stor picknick korg och en konsert (till min ära såklart). Vi käkade, jag blev presenterad för massa människor och sedan åkte vi hem rätt snabbt. De andra tyckte det var kallt (sommarvärme i sverige) och jag var trött efter min 15-timmars resa.


Fredag; Jag, Ian (ja, jag kan skilja tvillingarna åt. Oftast ser jag det, men ibland fuskar jag och kollar vem som har ett "armband") och Kennedy åkte till skolan för att ordna sports clearence till Kennedy. Samtidigt fick jag en tour genom skolan, sjukt freeesch. Ser verkligen ut som en typisk amerikansk skola. Efter skolan åkte vi till poolen som delas med grannarna och chillade där i ett par timmar, solen tar mycket. Yey!! Det är cirka 34 grader här sådär skönt ni vet. På kvällen blev det ett besök på Safeway, köpte en dipliner för $7, mycket bra pris tycker jag och så fick jag se Lake Osewego där Mitch jobbar.


Lördag; Hängde med och köpte fotbollskor till Jori, de var sjukt billiga. De coola nike, puma, adidas whatever kostade $40. Ville ha ett par, för de var häftiga, även om jag inte spelar fotboll för fem öre hehe. Vi var i ett av mallen, men ingen av oss var på shoppinghumör så vi åt lite Panda Express istället, yum yum. Chillade lite vid poolen. Sen blev det buffalo wings och pizza till middag, det var sweet. Kennedy hade en kompis som sov över, hon var trevlig.

Söndag; Blev väckt tidigt, redan klockan 10, av Mitch som undrade om jag och kennedy ville hänga med när han skulle go boating med sina kompisar. Visst tänkte vi och drog på oss bikini. Sen fick vi skjuts av en av chompisarna till marinan i en väldigt fin, flashig röd volvo cab. Då kände jag mig rätt häftig med musik och fartvind och allt sånt. Väl på båten la vi oss alla på fördäck och solade, drack vatten och åt ostar. Hela dagen spenderades på floden, solandes och badandes. Sen fick vi grillade hamburgare och åkte hem i solnedgången, det var faktiskt väldans fint.

Måndag; Back to school, trodde att jag skulle få välja kurser så både Mitch & Kennedy följde med för att hjälpa till. Men icket, fick bara hämta en massa papper. Chillade mest hela dagen, besökte Target och Costco. Spelade lite fotboll med Mitch och Kyle, jag kan nog vara den bästa fotbollsspelaren på den här sidan av atlanten!!!

Kommentarer
Postat av: suss

"Väl på båten la vi oss alla på fördäck och solade, drack vatten och åt ostar. " WTF? ostar? drack vatten? hahahahaha

2011-08-25 @ 20:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0