" Bli aldrig som oss, bli värre"

Den här dagen har varit en riktig pissdag och nu sitter jag ensam hemma hungrig som en varg. Ska nog springa ner och inhandla mig lite sushi. Efter det lär det ju bli tv-serier, fastän jag egentligen verkligen borde ta tummen ur arslet och studera lite.. Eller kanske städa rummet. Men peppen finns inte riktigt, just nu vill jag inget hellre än att få placering och familj. Ett endaste litet livstecken från STS som visar på att det går framåt skulle helt klart göra min dag. Men ja, jag är medveten om att det inte lär hända förrän i maj/juni. Whateeeeever, nu ska jag äta mat och bli en människa.

Happysong

Disney

Jag överdoserar min vardag med Disney klassiker just nu. Kvällens val: Pocahontas

Så sjukt ball asså och Asta, min kära kusin som också ska till USA(allt som skrivs måste ju på nått sätt associeras till the big country liksom), är lite lik. typ. hehe. Well, nu ska jag titta vidare.

One step further

Jag klickade precis på sänd. Just nu skickas hela min ansökan ut i cyberrymden för att sedan dimpa ner i STS inkorg, nu är det bara att vänta. Snart får jag förhoppningsvis reda på var jag kommer flytta om knappt 5 månader! Det är så sjukt surrealistiskt men oj så taggad jag är!

I alla fall, det här är min fina blogg med det orginella namnet Amerikat. Namnet är av den enkla anledningen att jag, om allt går rätt till, kommer skriva här innan och under mitt utbytesår i USA. Åh blogg<333 Det var ett tag sen, men jag kommer väl igång lagom till avresa så ni inte behöver undra allt för mycket över vad jag sysslar med.
Adios amigos!

Jag känner mig fett fly som är klar med ansökan, peace and rock 'n' roll



RSS 2.0