" Bli aldrig som oss, bli värre"

Den här dagen har varit en riktig pissdag och nu sitter jag ensam hemma hungrig som en varg. Ska nog springa ner och inhandla mig lite sushi. Efter det lär det ju bli tv-serier, fastän jag egentligen verkligen borde ta tummen ur arslet och studera lite.. Eller kanske städa rummet. Men peppen finns inte riktigt, just nu vill jag inget hellre än att få placering och familj. Ett endaste litet livstecken från STS som visar på att det går framåt skulle helt klart göra min dag. Men ja, jag är medveten om att det inte lär hända förrän i maj/juni. Whateeeeever, nu ska jag äta mat och bli en människa.

Happysong

Kommentarer
Postat av: louise

Okej, vad bra, då kan man vara lite lugnare då :D

2011-04-05 @ 10:10:50
URL: http://louisellarsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0