hej här kommer segertåget

Här ligger jag och chillar i sängen. Lyssnar på movits, den svenska björnstammen, maskinen och sportar hårband. Försöker tagga till min första class in advanced p.e imorgon, är lite nervös, hur ska jag hinna byta om liksom?! Ska man byta om första veckan? Alla säger olika saker... Jag tar med kläder för säkerhets skull +hårbandet.
Blire nått så ska jag kicka alla killars ass, det är tydligen en class med typ 99% killar.
Jag är den där 1 procentaren. Weho
Dagen fail #1 - Jag trodde att det var måndag idag, alltså tjillade jag järnet hela dagen. Läxan var ju inte due förrän på fredag. Sen slog det mig som en blixt från bar himmel, när klockan närmade sig sen, att det är onsdag.
Visserligen är det en enkel läxa, men den är lite tidskrävande och imorgon har jag en private practice med basketcoachen hela kvällen. Så det blir tight, feels good to be back in school<333

Dagens inköp: 3 par skor (mamma innan du får panik, fortsätt läsa). Ett par palladium boots jag längtat efter sedan sommaren '10, ett par asballa coola beiga boots med lite lägre klack än mina andra och par nummer tre är mina blivande winter formal shoes eller nått... De var bara must haves och i annat fall kan jag rocka dem i svea rike senare. Men(!) det jag ville komma till, mamma, är att jag faktiskt behövde 2 par av skorna och att priset för alla tre paren var det samma som om jag hade köp Palladiumskorna i Sverige. Man kan alltså säga att det typ var 3 in 1!

Kommentarer
Postat av: Mamman

Bilder...vi vill se mera bilder...på skorna också förstås!!! Va fin du blev i den röda toppen! Lycka till på p.e'n! <3 <3 <3

2011-09-08 @ 11:05:20
Postat av: Anonym

Åh Palladium skorna är assssnygga! Hur mycket kostar dom i USA? :)

2011-09-08 @ 17:45:33
URL: http://edaunel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0