Svar på fråga#1

Det verkade vara lite oklart om Alex är släkt eller inte. Alex eller Alie som hon också kallas är min bästiwz, men hon är inte släkt med the Monihans by blood på något sätt.

Alex har en storebror som heter Kyle. Kyle är bästabästis for ever and ever med mina värdbröder Mitch & Ian, de gör seriöst allt ihop och jag tror inte de spenderat mer än 1 dag isär när de befinner sig i samma stat. På så sätt har familjerna blivit väldigt tighta och superbra vänner. När jag kom hit tyckte de att det var en bra idé för Alex (som också är senior i samma skola) att köra mig till skolan de första dagarna och på så sätt har vi blivit bra kompisar.

Alla barna här hemma kallar Kelli (Kyle & Alex's mamma) för deras other mother! Det gör även jag eftersom jag spenderar så mycket tid hemma hos dem att det blivit som ett andra hem för mig! Så vi har middagar och liknande ihop, men mer än så är det icket!
De här är de som ingår i the extended family!

Kommentarer
Postat av: martina

duktig siri! du förgyller min gråa vardag med dina härliga usa-uppdateringar! tack tack :*

2012-01-19 @ 13:42:26
URL: http://likegossip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0